Holdbeskrivelse
Holdet træner i Sydbyen i sæson 26/27 pga. ombygning af hallen på Sølystskolen.
Holdet er for alle over 10 år ved sæsonstart.
Vi bygger videre på de grundlæggende spring og tager udgangspunkt i gymnasternes kunnen.
Træningerne vil indeholde både spring, rytme, bevægelse og teknisk udvikling. Vi vil udfordre gymnasterne både individuelt og som hold.
Vi lægger vægt på et godt og stærkt fællesskab, engagement og glæden ved at bevæge sig.
Info om opvisningtøj (egenbetaling) følger efter sæsonstart.
Holdet deltager i minimum 3 opvisninger:
28.02. - Fællesstævne Jysk Arena
06.03. - DGI Opvisning i Them
21.03. - SG Opvisning Jysk Arena
Du skal tilmelde dit BARN i eget navn. Har barnet allerede en profil, så log ind først.